Badger Balm

Prodotti per il viso, creme, maschere e ingredienti cosmetici

Moderatori: -*jeje*-, dreamss

Badger Balm

Messaggiodi malvidia il 20 gennaio 2010, 9:46

ho comprato un burro di cacao di questa marca ed è divino! :smt019

Immagine
We want to see the Earth treated kindly and with respect. To us, this means sourcing and using fair trade and organic ingredients in all of our products. The “certified” part means that there is a system in place for verifying the authenticity of the ingredient. These lip balms, for instance, use about 99% certified organic ingredients, and the good news is that our Balms are now USDA Certified Organic as well! Good news for all concerned!

Subtle natural flavor and fragrance blends soothe and smooth lips, and they can be used to refresh dry skin anywhere on the body. These natural lip balms are lighter textured than our Cocoa Butter Balms. They also sport the antioxidant powers of Seabuckthorn Berry and Rose Hip Extracts, as well as an organic Aloe Vera Extract for added dry weather soothing.

NEW! Be sure to try our two new flavors - Pink Grapefruit and Vanilla Madagascar
Base Ingredients: *Extra Virgin Olive Oil, *Golden Yellow Beeswax, and *Castor Bean Oil

OTHER INGREDIENTS
Vanilla Madagascar: *Aloe Vera Extract, and *Vanilla CO2 Extract.
Pink Grapefruit:*Aloe Vera Extract, and Essential Oils of *Grapefruit, *Sweet Orange & *Cedarwood.
Lavender & Orange: *Aloe Vera Extract, Essential Oils of *Sweet Orange, *Lavender, & *Sicilian (Blood) Orange, and CO2 Extracts of Rosehip & *Seabuckthorn Berry.
Tangerine Breeze: *Aloe Vera Extract, Essential Oils of *Grapefruit, *Mandarin, *Sweet Orange, *Sage & *Tangerine, and CO2 Extracts of Rosehip & *Seabuckthorn Berry.
Ginger & Lemon: *Aloe Vera Extract, Essential Oils of *Cardamom, *Ginger, *Lemon, *Lemongrass, and *Sweet Orange, and and CO2 Extracts of Rosehip & *Seabuckthorn Berry.
Highland Mint: *Aloe Vera Extract, Essential Oils of Sweet Birch, *Lavender *Peppermint, and *Spearmint, and CO2 Extracts of Rosehip & *Seabuckthorn Berry.
Unscented: Pure & Simple. *Extra Virgin Olive Oil, *Golden Yellow Beeswax, *Castor Bean Oil and nothing else.

* = Certified Organic

da qui

io ho preso quello alla lavanda e arancia (io adoro la lavanda!) ed è ottimo! mi sta facendo le labbra morbidissime nonostante il freddo gelido che c'è e il riscaldamento a palla :smt042 come vedete gli ingredienti sono tutti naturali, che è sempre una cosa positiva. costicchia però, io l'ho pagato 4,50 :smt003 però fantastico :smt009 se lo trovate provatelo!!!
Alice's photoblog

"chi getta semi al vento, farà fiorire il cielo"
malvidia
Opale
Opale

Re: Badger Balm

Messaggiodi zophiel il 20 gennaio 2010, 9:55

ma dove l'hai trovato tu? :smt003
Immagine
zophiel
Zaffiro
Zaffiro

Messaggiodi malvidia il 20 gennaio 2010, 10:04

in una profumeria in centro :smt003
Alice's photoblog

"chi getta semi al vento, farà fiorire il cielo"
malvidia
Opale
Opale

Messaggiodi Ruby il 20 gennaio 2010, 10:40

è difficile da trovare però! io non l'ho mai sentito nominare
More on...ImmagineImmagineImmagineImmagineImmagine and so on!!
Ruby
Zircone
Zircone

Messaggiodi Iaia_sparkling il 20 gennaio 2010, 11:02

neanche io mai sentito ne visto ahimè...
Iaia_sparkling
Turchese
Turchese

Messaggiodi Red il 13 aprile 2012, 14:57

questo dev'essere il balsamo labbra per eccellenza :smt051 adoro quello con lo zenzero, troppo idratante e lunga durata :smt009
si trovano su ecco-verde, costano poco :smt020
Red
Zircone
Zircone

Torna a Skin Care